DS Smith Packaging Denmark A/S, Vejle og Grenaa.

Har du stor erfaring med håndtering af lønadministration fra A-Z? Arbejder du struktureret og systematisk i din opgaveløsning? Sætter du en ære i at levere fejlfri resultater, fordi du ved, at kollegernes tilfredshed bl.a. afhænger af en korrekt lønseddel? Så læs videre om denne spændende stilling.

Hvis du har lyst til at være en del af en organisation, hvor vi tager bæredygtighed og overgangen til cirkulær økonomi til et nyt niveau, så har du muligheden hos DS Smith. Vi er Europas førende leverandør af genanvendelig emballage– og displayløsninger. Faktisk har DS Smith i Danmark 650 medarbejdere på fem lokationer i Danmark.

Som Payroll-medarbejder bliver du en del af Payroll-afdelingen, som udover dig består af to gode kolleger. I er en del af HR-afdelingen, som består af en HR Business Partner og en Senior Business Partner – sidstnævnte har det overordnede ansvar for HR og Payroll afdelingen. Afdelingen kendetegnes ved stort engagement, et højt drive, en uformel og humoristisk omgangstone.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du arbejder med en bred opgaveportefølje med fokus på løn, bogholderi og administrative HR-driftsopgaver. De første 12 måneder får du en nøglerolle som projektleder i vores implementering af hhv. et nyt Lønsystem og tidsregistreringssystem, herunder også digitalisering af mange processer. Du får stor frihed i jobbet og mulighed for at være med til at sætte dit præg på, hvordan vi får de bedste arbejdsgange og systemer i afdelingen. Afhængig af din bopæl kan du enten arbejde på vores kontor i Grenaa eller i Vejle, og derudover er der mulighed for hjemmearbejdsdage.

Lønteamet er ansvarlige for lønhåndtering fra A-Z og sikrer, at alle vores kolleger har den rigtige løn til tiden. I rådgiver både medarbejdere og ledere i forhold til spørgsmål om løn, barsel, sygdom, ferie og en lang række andre overenskomstrelaterede spørgsmål.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Lønkørsel i samarbejde med teamet til funktionærer og timelønnede
  • Opdatering af løn- og stamdata (nyansættelser, fratrædelser, ændringer)
  • Udarbejde ansættelseskontrakter og opsigelser
  • Sikre at Payroll/den øvrige organisation overholder audit/revisionskrav
  • Afstemninger og månedsluk
  • Refusion ved bl.a. kursus, sygdom og barsel
  • Besvarelse af henvendelser fra medarbejdere og ledere
  • Indberetning til SKAT, pension, statistik osv.
  • Sikre at gældende lovgivning på området samt overenskomster og lokalaftaler overholdes
  • Sikre korrekt persondatahåndtering jf. GDPR

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en relevant regnskabsmæssig baggrund
  • Har solid erfaring (min. 3-5 års erfaring) med lønbehandling for funktionærer og timelønnede, bogføring, afstemning samt overenskomster og lovgivning på lønområdet
  • Er en rutineret og dygtig bruger af Excel samt kan håndtere store datamængder
  • Leverer et højt serviceniveau overfor interne og eksterne samarbejdspartnere og har lyst til den daglige dialog med organisationens medarbejdere
  • Har en faglig stolthed omkring korrekte leverancer af høj kvalitet
  • Erfaring med Lessor er en stor fordel (pt. har vi Lessor PM og Lessor4tid, men vi overgår til nye Lessor-systemer snarligt). Derudover arbejder vi med HR-systemet WorkDay.
  • Du er god til både dansk og engelsk i skrift samt tale.

Som person er du:

Vi forventer en smilende, positiv og teamorienteret kollega, der glæder sig til at gå på arbejde. Du er stabil, pligtopfyldende, vedholdende, struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og finder det naturligt at bidrage til løsning af opgaver på tværs af organisationen. Og så er du typen, der selv søger oplysninger.

Hvad kan vi tilbyde?

  • En god arbejdsplads med frihed og mulighed for at udfolde sig fagligt
  • Gode interne karrieremuligheder i en international koncern
  • Godt arbejdsmiljø med gode kollegaer i alle aldre
  • Mulighed for at gøre en bæredygtig forskel for den næste generation

Tiltrædelse:

Den 1/9-2021

Søg jobbet:

Via link til ofir – hvor du kan uploade cv, ansøgning og andre relevante papirer.

Er du DS Smiths nye Payroll Processor? | ReQT Consulting A/S (ofir.com)

Ønsker du yderligere informationer vedr. jobbet som ”Payroll processor”, er du velkommen til at kontakte Hans Hermann på tlf. 26184844 eller på mail hah@reqt.dk

Processen varetages af konsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting, hvorfor al henvendelse om jobbet skal ske hertil.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi forbeholder os retten til løbende at indkalde kandidater til samtaler

 

Om DS Smith

DS Smith er førende leverandør af bæredygtig, fiberbaseret emballage og displayløsninger, som understøttes af genbrugs- og papirfremstillingsfaciliteter over hele verden. DS Smith opererer på tværs af værdikæden og på tværs af sektorer, herunder e-handel, forbrugsvarer og industri. Gennem løfter i bæredygtighedsstrategien For Now. And Next, er DS Smith forpligtet til at lede overgangen til den cirkulære økonomi, samtidig med at den leverer mere cirkulære emballageløsninger til sine kunder og det bredere samfund. DS Smith har hovedkontor i London og er medlem af FTSE 100.

DS Smith Danmark har en årlig omsætning på ca. 1.2 mia. kr. og tæller ca. 650 medarbejdere fordelt på fem lokationer.

Læs merewww.dssmith.com/da/packaging